PUPPET INTERNATIONAL

HOE WE MEER POPPETJES NAAR DIT EVENT KRIJGEN

De sfeer van je event weergeven en vasthouden, je publiek laten nagenieten en alvast weer opwarmen voor de volgende editie. Dat doet Time Star Media met een pakkende aftermovie. Zie hoe we dat aanpakken voor Puppet International, een tweejaarlijks poppen- en objectenfestival. Meer dan 250 voorstellingen in vijf dagen, samengevat in één bevlogen impressie.

Een uitdaging die we graag aangaan en die we waar kunnen maken door een zorgvuldige voorbereiding. In overleg met de organisatie maken we een draaischema waarmee onze camera-operators op pad kunnen. Dat is de praktische kant, want daarnaast hebben we uitgebreid uitgewerkt hoe we de sfeer en het karakter van het festival in beeld willen brengen. Onze creatieve editors bouwen met deze opnames een compleet sfeerbeeld van het event.

Deze aftermovie kan de organisatie na het evenement delen, waardoor bezoekers weer even terugkomen in de sfeer van de vijf dagen Puppet International. En de mensen die er niet bij waren krijgen een sfeervolle indruk van wat zij gemist hebben.

De beelden die we gemaakt hebben verdwijnen na afloop niet in het archief, maar zijn de basis voor een doordachte social mediacampagne. Met die campagne zorgen we ervoor dat het festival, de sfeer en de datum van de volgende editie onder de aandacht blijven. Het resultaat? Nog meer poppetjes die hun weg naar het evenement vinden.

5 Dagen & 250 voorstellingen in 1 video

Puppet International - Sfeerverslag maken van het poppen- en objectenfestival

Nagenieten

Content ontwikkelen voor evenementen - Puppet International

Social mediacampagne

Content ontwikkelen voor evenementen - Puppet International