DUURZAME BATTLE DE GROENTJES

Creatief meedenken met de klant, dat is een kunst die de mensen van Time Star Media verstaan.

Zo maakten we voor Wattkraft Solar Benelux videocontent voor online talkshows. Dat contact leidde tot een vervolgvraag: denk eens mee over een manier om zonne-energie en de thuisbatterij onder particulieren te promoten.

Het resultaat: de online serie De Groentjes waarin twee huishoudens een duurzame battle aangaan. Wie leeft een week lang in eigen huis met zo min mogelijk verbruik van gas en stroom? Time Star Media bedacht het format en produceerde de eerste twee seizoenen. Daarbij hebben we de kandidaten gecast, de scripts geschreven, interviews bij de kandidaten thuis opgenomen en hen begeleidt bij het maken van dagelijkse vlogs.

De beide seizoenen zijn hier te zien op YouTube.

De Groentjes wordt gesponsord door Huawei Solar.

Seizoen 1

Seizoen 2

Online serie

De Groentjes: Duurzame battle tussen huishoudens | Time Star Media Meppel

Eigen productie

Time Star Media: Producent van De Groentjes | Time Star Media Meppel

Duurzaamheids
battle

De Groentjes: online serie over duurzame battle tussen huishoudens | Time Star Media Meppel