https://www.youtube.com/watch?v=Znhb81FRC0Y&feature=youtu.be

Virtuele studio

Jouw event, volledig digitaal

Een professionele studio, maar dan digitaal!

Het organiseren van een fysieke bijeenkomst is niet meer altijd wenselijk of haalbaar. Speciaal daarvoor biedt een virtuele studio de perfecte uitkomst. Alle sprekers bellen in, kunnen presentaties tonen en video’s afspelen. Alles wat je van een normale studio gewend bent, maar dan volledig digitaal. Je vergadering, congres, webinar of andersoortig event kan dus gewoon doorgaan, maar dan vanuit je eigen woonkamer.

Bekijk de video voor een illustrerende uitleg over dit product!

 

Groot bereik

Er is ruimte voor acht sprekers, maar online kunnen honderden mensen kijken en luisteren!

Interactief

Een online event betekent niet alleen maar ‘zenden’. Deelnemers kunnen ook vragen stellen via de chat en eventueel stemmen.

Veilig

Je event op een veilige manier toch kunnen voortzetten; iedereen is erbij en dat in een compleet beveiligde omgeving!

Niet meer reizen
Deelnemers en sprekers hebben geen reistijd en reiskosten meer. Goed voor het milieu, de portemonnee en de agenda!

Time to ORGANIZE

Klinkt goed, maar ingewikkeld? Niet voor ons! Wij stemmen inhoud, communicatie, IT en techniek perfect op elkaar af. Zo verloopt jouw event vlekkeloos en heb je geen omkijken naar de techniek. Jouw wens is onze opdracht. Samen bedenken we hoe we deze wens exact kunnen vormgeven. Wij hebben onder andere de volgende evenementen al online mogelijk gemaakt, maar we staan open voor alle creatieve ideeën:

  • Congressen
  • Webinars
  • Vergaderingen
  • Lezingen
  • Presentaties
  • Kick-offmeetings
  • Beurzen

Van begin tot eind maken wij content afgestemd op jouw wensen. Hiermee vul jij je jaarlijkse contentkalender zodat je niet alleen rond je event relevante communicatie kunt uitdragen, maar ook middelen ter beschikking hebt voor andere doeleinden. Denk aan promotiemateriaal, sfeerverslagen of bedrijfsfilms voor naamsbekendheid. Zo halen we het maximale uit jouw event!

Time to MANAGE

Je aanvraag, wens of vraag over de vormgeving van jouw event zullen wij zo spoedig mogelijk beantwoorden. Hierdoor krijgen wij scherp in beeld hoe je je event voor je ziet en kunnen wij persoonlijk advies geven en een gerichte offerte opstellen. Service staat bij ons centraal, dus we staan via alle (online) kanalen voor je klaar om te helpen bij vragen of onduidelijkheden.

Na goedkeuring van de offerte stemmen we praktische en logistieke zaken met elkaar af. We verzorgen alles voor, tijdens en na het evenement tot in de puntjes zodat jij je puur kunt richten op de inhoud van het programma.

Boeien. Inspireren. Beïnvloeden.

Time to TELL

Onze missie is om het verhaal van onze klanten persoonlijk, duidelijk en in de bedrijfshuisstijl te vertellen. Voor alle organisaties, verenigingen en bedrijven is het van belang om contact te onderhouden met medewerkers, leden, klanten of de achterban. Online en hybride vormen hier de ideale oplossing voor: deels op locatie, deels via een livestream, met allerlei extra interactieve elementen die de ervaring versterken. 1 + 1 = 3!

Deze gouden formule geldt ook voor het ontstaan van Time to Speak, bestaande uit het videocommunicatiebedrijf Time Star Media en full service supplier in eventtechniek SEM productions. Een bewezen format van ons gefuseerde bedrijf is het interactieve vergaderplatform Online-ALV.nl. Binnen twee maanden hebben wij al meer dan 200 algemene ledenvergaderingen mogen organiseren, wat samen goed is voor 1 miljoen(!) gestreamde minuten!

Deze stijgende lijn zetten wij voort door het organiseren van steeds meer online projecten. Groot en klein, maar altijd even professioneel en van hoge kwaliteit.

Time to THINK

Bij ons kun je rekenen op:

  • Professionaliteit. Ons team van professionals bestaat uit medewerkers van Time Star Media en SEM productions. Een jarenlange samenwerking geeft garantie voor perfect georganiseerde events met professionele technische middelen en stabiele livestreams.
  • Resultaatgerichtheid. Het online event dat wij voor je organiseren is meer dan een uitgevoerd idee: wij helpen jou met het behalen van je communicatiedoelen en zorgen dat jouw boodschap wordt overgebracht.
  • Gedrevenheid. Wij zetten onze passie voor film, licht, techniek en communicatie in om samen met onze klanten het beste uit het medium ‘video’ te halen en te laten zien welke voordelen het biedt. Samen zorgen we ervoor dat jouw event onvergetelijk wordt.

Welk verhaal mogen wij voor jou in beeld brengen?

We zijn te bereiken via 085-2105118

Of vul het contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Contactformulier

    Heb je vragen?

    Wij hebben de antwoorden.

    Wat is een virtuele studio?

    Een online omgeving waarin sprekers samenkomen, ieder vanuit zijn of haar eigen huis. Net alsof je bij elkaar in een studio zit, maar dan coronaproof.

    Wat kost het om een virtuele studio te 'huren'?

    Het tarief voor een virtuele studio hangt af van een aantal factoren, bijvoorbeeld of je er een artworkpakket in jouw huisstijl bij wilt. We maken aan de hand van jouw wensen en voorkeuren graag een offerte op maat.

    Kun je voor ieder event een virtuele studio gebruiken?

    Ja, in principe kan dat. Het belangrijkste is dat je kijkt of je daarmee nog steeds je doelstelling kunt behalen. Wij kunnen je daarbij goed adviseren, zodat je de juiste keuze kunt maken.

    Ik organiseer een kleine bijeenkomst, lezing of cursus. Kan ik hiervoor ook bij jullie terecht?

    Ja, er is geen minimum aantal deelnemers nodig voor een virtuele studio. Sterker nog: een kleine groep zorgt, ook online, voor meer interactie.

    Hoe werkt een virtuele studio?

    Om een goed beeld te krijgen, adviseren wij je om bovenstaande video te kijken. Hierin krijg je praktische tips en zie je letterlijk hoe een virtuele studio werkt.

    Hoe kan ik jullie bereiken?

    Je kunt ons bereiken per telefoon (085-2105118) of per e-mail (info@timestarmedia.nl). We raden aan om voor dringende zaken te bellen.

    Kan ik het event later terugkijken?

    Ja, vooraf kun je ervoor kiezen om het online event op te nemen, zodat je het later kunt terugkijken en/of kunt delen met anderen. We adviseren je graag over de mogelijkheden en de juiste keuze.

    Hoe zorgen jullie voor interactie met het publiek?

    De bezoekers zijn ook virtueel aanwezig bij het online event en kunnen via een chat communiceren met de sprekers. Dit kan ook in combinatie met een moderator die de vragen verzamelt en doorgeeft.

    We hebben nog geen event gepland, maar zijn voornemens dit wel te doen. En nu?

    Je kunt het best contact met ons opnemen zodat we met je mee kunnen denken over wat de mogelijkheden zijn.

    Zijn jullie online events veilig afgeschermd?

    Ja, we maken gebruik van een beveiligde en gesloten omgeving. Wanneer je hier meer informatie over wilt of specifieke beveiligingseisen hebt, neem dan contact met ons op.

    Hoe ver van tevoren dien ik een opdracht bij jullie vast te leggen?

    Afhankelijk van de situatie kunnen we zelfs nog binnen enkele uren voor een event ingeschakeld worden. Bel ons vooral om te checken of we jou kunnen helpen.

    Is deze dienst in heel Nederland beschikbaar?

    Ja, we werken door heel Europa en zijn dus ook in heel Nederland beschikbaar. We hebben onze capaciteit opgeschaald zodat we zoveel mogelijk organisaties tegelijkertijd kunnen helpen.

    Bekijk ons werk

    HEEN, een online theaterstuk

    Koningsdag 2021 Meppel: Live marathon uitzending

    Regio Zwolle Dag

    CASOS talkshow

    Bekijk meer