https://www.youtube.com/watch?v=PIIGFfi7sj4&list=PLSD38wHeAeAVt-VCDQJLtUxqTBbKgxO5D&index=20&t=0s

Sfeerverslag of aftermovie

Al voor het evenement is afgelopen kunnen de bezoekers de film bekijken

Waarom een aftermovie laten maken?

Herinnering

Een tastbare herinnering. Of de mensen die niet aanwezig waren informeren.

Promotie

Een eventfilm is heel geschikt om het volgende event te promoten.

Aftersales

Het is een ideaal middel voor de aftersale.

Betrokken

Een eventfilm is inzetbaar op al je kanalen en verhoogt de betrokkenheid op sociale media.

Waarom Time Star Media?

  • Professioneel. Ons team van filmprofessionals maakt al bijna tien jaar video’s en animaties voor bedrijven en organisaties.
  • Resultaatgericht. De films die wij voor je maken zijn veel meer dan een mooi uitgevoerd creatief idee. Ze helpen jou om je communicatiedoelen te behalen.
  • Gedreven. Wij gebruiken onze passie voor film, techniek en communicatie om samen met onze klanten het beste uit het medium video te halen.
Meer over ons

Heb je vragen?

Wij hebben de antwoorden.

> Hoe gaat het maken van een aftermovie in zijn werk?

Bij Time Star Media hebben we veel kennis over en ervaring met het maken van videoreportages. De voorbereiding begint al ruim voor het event, als we met onze opdrachtgever bespreken wat het doel en de boodschap van de film moet zijn. Ook een sfeerverslag dient immers een duidelijk communicatiedoel. Wat moeten mensen zich kunnen herinneren? Verder maken we vooraf al keuzes voor de technieken die we willen inzetten, zoals droneopnames, timelapse, of slowmotion.

Ook bekijken we de locatie al vooraf. Dankzij een goede voorbereiding kunnen we tijdens het event zelf heel gericht filmen en gaat het monteren ook sneller. Met als resultaat dat we de film al aan het eind van het evenement aan de bezoekers kunnen laten zien!

> Voor welke gelegenheden is een sfeerverslag geschikt?

Een aftermovie is onderdeel van de totale eventcommunicatie. Wij worden gevraagd om een eventvideo te maken bij uiteenlopende events, zoals festivals, beurzen, bedrijfsopeningen, congressen, seminars, feesten en bedrijfsjubilea. Een sfeerverslag is ook geschikt voor intern gebruik, bijvoorbeeld om medewerkers die niet bij het event waren op een aantrekkelijke manier alsnog te informeren.

> Wat kost het om een videoreportage te laten maken?

Het tarief voor een aftermovie/sfeerverslag hangt af van een aantal factoren. Op een groot festival hebben wij meer mensen nodig dan bij een kleine productie. Naast de kosten voor het filmen tijdens het event moet je ook rekening houden met een tarief voor de preproductie. Want een sfeerverslag maken is niet een kwestie van doelloos rondlopen met een camera in de hand; wat we filmen en hoe we monteren hangt af van het doel van de video. Vooraf aan het event moet dus al duidelijk zijn welk doel je met de aftermovie voor ogen hebt en wat de boodschap moet zijn.

Wil je een videoreportage laten maken? Neem dan vrijblijvend contact op voor een kostenindicatie op maat.

Bekijk ons werk

Danny de Munk was niet alleen deze avond!

We bemoeiden ons met burgerzaken

High speed editing en een succesvol congres

Bekijk meer