De Nederlandse Vereniging voor Parodontologie organiseert elk jaar de nederlandse Gum Health Day om aandacht te vragen voor tandvleesgezondheid. Mondhygiënisten, tandartsen en parodontologen stellen hun praktijk open om een gratis tandvleescheck te laten doen. Daarnaast staat een afvaardiging van de vereniging met een mobiele tandartsbus ergens in het land om tandvlees te onderzoeken.

Vraag:

De vereniging wil graag aan de leden laten zien dat de Dag van het Tandvlees een succes is, en dat meer leden hun praktijk die dag open stellen.

Oplossing:

Wij hebben een vrolijke, positieve sfeervideo gemaakt van de inzet van de tandartsbus, dit jaar op het Buikslotermeerplein in Amsterdam. Na een kleine introductie zien we verschillende mensen hun tandvleescheck krijgen. De video is gemaakt voor de sociale media van de vereniging en is dus kort en vierkant. Online is de video voorzien van ondertiteling, en met grote titels in beeld is de video ook zonder geluid te bekijken.

Op de congressen die de vereniging organiseert wordt de video vaak vertoond, omdat hij de dag zo mooi weergeeft. Nieuwsgierig naar de reactie van onze klant? ‘De samenwerking met Time Star Media is altijd een zeer prettige ervaring. Ze hebben leuke ideeën waardoor iedere video die ze voor ons maken weer wat anders is. Zo hebben we in het kader van de Dag van het Tandvlees met een mobiele tandartspraktijk in Den Haag en Amsterdam gestaan en zijn beide filmpjes heel nieuw, anders en opvallen geworden. Ook tijdens onze congressen maakt Time Star Media altijd een sfeerfilm welke de dag precies op de juiste manier samenvat!’ De NVVP is zo enthousiast dat we ook komend jaar weer het sfeerverslag mogen verzorgen!