Bhome@work is een nieuw bedrijfsverzamelgebouw waar gewerkt wordt aan een hechte community van start-ups en zzp’ers. Er zijn ruimtes voor flexwerken en gezamenlijke vergaderruimtes.

Vraag:
Om geĆÆnteresseerde huurders op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met bhome@work wil eigenaar Mas Boom een video kunnen laten zien. In deze video moet de gezelligheid van het pand naar voren komen, het moet goed laten zien dat het een community is. Daarnaast mag er aandacht komen voor de ruimtes en de huurders van nu.

Oplossing:
De huidige huurders van het pand, ook wel Bwoners genoemd, zijn allemaal ambassadeur. Ze vinden het een hele prettige plek om te werken en vertellen daar graag over. In een aantal interviews hebben de huurders van nu verteld over de voordelen van deze community. Elke huurder die geinterviewd is krijgt van Bhome@work een korte, persoonlijke video die ze kunnen inzetten voor hun eigen promotie. Op deze manier worden de huurders ingezet om Bhome te promoten, een win-win!

Daarnaast hebben we voor de ondernemers in het pand een mooie kans gecreƫerd om een uitgebreidere bedrijfsvideo te laten maken. Want, als we je toch interviewen over Bhome, kunnen we daar natuurlijk ook vragen over je bedrijf aan toevoegen. De beelden van het bedrijf maken we toch al, dus die kunnen ook gebruikt worden voor de eigen promotie. Hierdoor kunnen we voor een zeer scherpe prijs een eenvoudige bedrijfsvideo maken.

Succes:
Naast de bedrijfsfilm voor Bhome@work hebben we van 10 huurders een korte testimonial geproduceerd. Voor deze ondernemers hebben we ook allemaal een langere video gemaakt waarin ze hun bedrijf promoten.

De video’s worden goed ontvangen en de naam van de community is onder de doelgroep inmiddels goed bekend. Het aantal huurders is sinds de campagne gestegen en de reactie van de eigenaar is erg positief: “Up to date bedrijf met vriendelijke en terzake kundige medewerkers. Een feest om mee samen te werken en nog betaalbaar ook!”