https://www.youtube.com/watch?v=cbcL_a-twYA

Online events

Communiceren waar het jou uitkomt

Online, hybride events: welkom in de toekomst!

De behoefte aan contact en met elkaar in verbinding staan neemt toe, maar de mogelijkheid tot het organiseren van een fysieke bijeenkomst is niet meer altijd wenselijk of haalbaar. Steeds vaker kiezen klanten voor een evenement dat online via een livestream te volgen is. Zo kun je jouw klanten, medewerkers, leden of aandeelhouders blijven informeren en enthousiasmeren. Je gesprekspartners zijn dan alleen niet fysiek aanwezig. Voordelen zijn dat zij kunnen inloggen waar en wanneer het hen uitkomt en dat zij niet hoeven te reizen. Overal en via elk apparaat kun je deelnemen, het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding.

Voordelen

• Een groter bereik
• Verrijking van je live event met online elementen
• Meer interactie
• Geen reistijd voor deelnemers/gasten

Interactie

Een online event betekent niet alleen maar zenden. Bezoekers kunnen bijvoorbeeld live vragen stellen, stemmen en reageren. Zo komt je event goed tot zijn recht!

Veilig

Je event op een veilige manier toch voort kunnen zetten; iedereen is erbij en dat in een beveiligde omgeving!

Impact
Met jouw event had je natuurlijk een bepaalde impact voor ogen. Wij zorgen ervoor dat dit online nog steeds het geval is en goed overgebracht wordt!

Time to ORGANIZE

Klinkt goed, maar ingewikkeld? Niet voor ons! Wij stemmen inhoud, communicatie, IT en techniek perfect op elkaar af. Zo verloopt jouw event vlekkeloos en heb je geen omkijken naar de techniek. Jouw wens is onze opdracht. Samen bedenken we hoe we deze wens exact kunnen vormgeven. Wij hebben onder andere de volgende evenementen al online mogelijk gemaakt, maar we staan open voor alle creatieve ideeën:

  • Congressen
  • Webinars
  • Vergaderingen
  • Lezingen
  • Presentaties
  • Kick-offmeetings
  • Beurzen

Van begin tot eind maken wij content afgestemd op jouw wensen. Hiermee vul jij je jaarlijkse contentkalender zodat je niet alleen rond je event relevante communicatie kunt uitdragen, maar ook middelen ter beschikking hebt voor andere doeleinden. Denk aan promotiemateriaal, sfeerverslagen of bedrijfsfilms voor naamsbekendheid. Zo halen we het maximale uit jouw event!

Time to MANAGE

Je aanvraag, wens of vraag over de vormgeving van jouw event zullen wij zo spoedig mogelijk beantwoorden. Hierdoor krijgen wij scherp in beeld hoe je je event voor je ziet en kunnen wij persoonlijk advies geven en een gerichte offerte opstellen. Service staat bij ons centraal, dus we staan via alle (online) kanalen voor je klaar om te helpen bij vragen of onduidelijkheden.

Na goedkeuring van de offerte stemmen we praktische en logistieke zaken met elkaar af. We verzorgen alles voor, tijdens en na het evenement tot in de puntjes zodat jij je puur kunt richten op de inhoud van het programma.

Boeien. Inspireren. Beïnvloeden.

Time to TELL

Onze missie is om het verhaal van onze klanten persoonlijk, duidelijk en in de bedrijfshuisstijl te vertellen. Voor alle organisaties, verenigingen en bedrijven is het van belang om contact te onderhouden met medewerkers, leden, klanten of de achterban. Online en hybride vormen hier de ideale oplossing voor: deels op locatie, deels via een livestream, met allerlei extra interactieve elementen die de ervaring versterken. 1 + 1 = 3!

Deze gouden formule geldt ook voor het ontstaan van Time to Speak, bestaande uit het videocommunicatiebedrijf Time Star Media en full service supplier in eventtechniek SEM Productions. Een bewezen format van ons gefuseerde bedrijf is het interactieve vergaderplatform Online-ALV. Binnen twee maanden hebben wij al meer dan 200 algemene ledenvergaderingen mogen organiseren, wat samen goed is voor 1 miljoen(!) gestreamde minuten!

Deze stijgende lijn zetten wij voort door het organiseren van steeds meer online projecten. Groot en klein, maar altijd even professioneel en van hoge kwaliteit.

Time to THINK

Bij ons kun je rekenen op:

  • Professionaliteit. Ons team van professionals bestaat uit medewerkers van Time Star Media en SEM productions. Een jarenlange samenwerking geeft garantie voor perfect georganiseerde events met professionele technische middelen en stabiele livestreams.
  • Resultaatgerichtheid. Het online event dat wij voor je organiseren is meer dan een uitgevoerd idee: wij helpen jou met het behalen van je communicatiedoelen en zorgen dat jouw boodschap wordt overgebracht.
  • Gedrevenheid. Wij zetten onze passie voor film, licht, techniek en communicatie in om samen met onze klanten het beste uit het medium ‘video’ te halen en te laten zien welke voordelen het biedt. Samen zorgen we ervoor dat jouw event onvergetelijk wordt.

Welk verhaal mogen wij voor jou in beeld brengen?

We zijn te bereiken via 085-2105118

Of vul het contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Contactformulier

Heb je vragen?

Wij hebben de antwoorden.

Waarom gebruikmaken van een online event?

 Bij Time Star Media en SEM productions merken we dat de behoefte aan contact en met elkaar in verbinding staan toeneemt, maar de mogelijkheid tot het organiseren van een fysieke bijeenkomst niet meer altijd wenselijk of haalbaar is. Steeds vaker kiezen klanten voor een evenement dat online via een livestream te volgen is. Zo kun je jouw klanten, medewerkers, leden of aandeelhouders blijven informeren en enthousiasmeren.

Wat kost het om je event online te hosten?

Het tarief om je event online te hosten hangt af van een aantal factoren. Voor een groot event hebben wij meer mensen nodig dan voor een kleine productie. Daarnaast zijn we afhankelijk van de manier waarop het event uitgezonden moet worden: kan iedereen met een link kijken, wil je livestreamen vanaf je eigen website of zend je live uit op een (regionale) zender? Voorafgaand aan het event moet dus al duidelijk zijn wat er nodig is aan techniek, welk doel je met de livestream voor ogen hebt en wat de boodschap moet zijn.

Kun je van ieder event een online variant maken?

Ja, in principe kan dat. Het belangrijkste is dat je kijkt of je daarmee nog steeds je doelstelling kunt behalen. Wij kunnen je daarbij goed adviseren, zodat je de juiste keuze kunt maken.

Ik organiseer een kleine bijeenkomst, lezing of cursus. Kan ik hiervoor ook bij jullie terecht?

Ja, er is geen minimum aantal deelnemers nodig voor een online event. Sterker nog: een kleine groep zorgt, ook online, voor meer interactie.

Hoe werkt een online event?

Wij komen met een team professionals op de door jou aangegeven locatie. Van tevoren bepalen we welke middelen we nodig hebben om het event op de juiste manier online te faciliteren. Denk aan microfoons, verlichting, camera’s, etc. Onze regisseur vormt samen met onze technicus een sterk team om jou te ontzorgen. De bezoekers loggen in op een online platform en jij kunt zorgeloos starten met het event.

Wanneer kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons bereiken per telefoon (085-2105118) of per e-mail (info@timestarmedia.nl). We raden aan om voor dringende zaken te bellen.

Ik heb al een locatie geboekt, kan ik deze gebruiken voor het Online Event?

Ja, we kunnen vanaf iedere locatie werken. Annuleren en bijkomende kosten betalen bij de reeds geboekte locatie is dus niet aan de orde. Je kunt je ideeën wat betreft decor en techniek dus behouden, zodat de beoogde impact en uitstraling zoveel mogelijk intact blijven.

Kan ik het online event later terugkijken?

Ja, vooraf kun je ervoor kiezen om het online event op te nemen, zodat je het later kunt terugkijken en/of kunt delen met anderen. We adviseren je graag over de mogelijkheden en de juiste keuze.

Hoe zorgen jullie voor interactie met het publiek?

De bezoekers zijn virtueel aanwezig bij het online event en kunnen via een chat communiceren met de spreker. Dit kan ook in combinatie met een moderator die de vragen verzamelt en doorgeeft.

We hebben nog geen event gepland, maar zijn voornemens dit wel te doen. En nu?

Je kunt het best contact met ons opnemen zodat we met je mee kunnen denken wat de mogelijkheden zijn. We kunnen je helpen een (offline) event neer te zetten met als back-up een online event oplossing. We ontwikkelen samen een plan dat te allen tijde uitvoerbaar is, waardoor de continuïteit gewaarborgd blijft en jij je bezoekers gegarandeerd zult bereiken.

Zijn jullie online events veilig afgeschermd?

Ja, we maken gebruik van een beveiligde en gesloten omgeving. Wanneer je hier meer informatie over wilt of specifieke beveiligingseisen hebt, neem dan contact met ons op.

Waarom hebben jullie deze dienst bedacht?

Het lijkt iets nieuws, maar we organiseren al jarenlang livestreams. Vaak als aanvulling tijdens een event, bijvoorbeeld als bepaalde gasten niet bij het event aanwezig kunnen zijn.

Hoe ver van tevoren dien ik een opdracht bij jullie vast te leggen?

Afhankelijk van de situatie kunnen we zelfs nog binnen enkele uren voor een event ingeschakeld worden. Bel ons vooral om te checken of we jou kunnen helpen.

Is deze dienst in heel Nederland beschikbaar?

Ja, we werken door heel Europa en zijn dus ook in heel Nederland beschikbaar. We hebben onze capaciteit opgeschaald zodat we zoveel mogelijk organisaties tegelijkertijd kunnen helpen.

Ik heb meerdere sprekers met specifieke technische wensen, kunnen jullie hiermee omgaan?

Ja, we zijn jaarlijks betrokken bij meer dan 600 events met veel bekende en onbekende sprekers. We zorgen er altijd voor dat de sprekers optimaal kunnen presenteren door te werken met de beste mensen en materialen. Heeft jouw spreker specifieke wensen? Laat het ons weten en wij zorgen dat het goed komt.

Mijn locatie is erg donker, kunnen jullie hier filmen?

Ja, wij brengen voldoende verlichting mee om ook een donkere ruimte geschikt te maken voor een goede opname.

Houden jullie rekening met de coronamaatregelen?

Ja, allereerst volgen we altijd de adviezen en regelgeving op die de Nederlandse overheid en het RIVM opleggen. Daarnaast zorgen we ervoor dat onze mensen en materialen altijd teruggaan naar onze vestigingen, waar we de materialen grondig reinigen. We monitoren de gezondheid van onze medewerkers en vermijden alle risico’s om verspreiding van het coronavirus te voorkomen.

Bekijk ons werk

AVA Koopmans: ‘De hele productie; het leek wel Jinek!’

Jeugdzorg Nederland: vergaderen in de spotlights

ABN AMRO: virtueel borrelen en quizzen

iPads aan tafel: ‘een innovatief idee!’

Bekijk meer