Online events
Communiceren waar het jou uitkomt
De behoefte aan contact en met elkaar in verbinding staan neemt toe, maar de mogelijkheid tot het organiseren van een fysieke bijeenkomst is niet meer altijd wenselijk of haalbaar. Steeds vaker kiezen klanten voor een evenement dat online via een livestream te volgen is. Zo kun je jouw klanten, medewerkers, leden of aandeelhouders blijven informeren en enthousiasmeren. Je gesprekspartners zijn dan alleen niet fysiek aanwezig. Voordelen zijn dat zij kunnen inloggen waar en wanneer het hen uitkomt en dat zij niet hoeven te reizen. Overal en via elk apparaat kun je deelnemen, het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding.
• Een groter bereik
• Verrijking van je live event met online elementen
• Meer interactie
• Geen reistijd voor deelnemers/gasten
Een online event betekent niet alleen maar zenden. Bezoekers kunnen bijvoorbeeld live vragen stellen, stemmen en reageren. Zo komt je event goed tot zijn recht!
Je event op een veilige manier toch voort kunnen zetten; iedereen is erbij en dat in een beveiligde omgeving!
Time to ORGANIZE
- Congressen
- Webinars
- Vergaderingen
- Lezingen
- Presentaties
- Kick-offmeetings
- Beurzen
Van begin tot eind maken wij content afgestemd op jouw wensen. Hiermee vul jij je jaarlijkse contentkalender zodat je niet alleen rond je event relevante communicatie kunt uitdragen, maar ook middelen ter beschikking hebt voor andere doeleinden. Denk aan promotiemateriaal, sfeerverslagen of bedrijfsfilms voor naamsbekendheid. Zo halen we het maximale uit jouw event!
Time to MANAGE
Je aanvraag, wens of vraag over de vormgeving van jouw event zullen wij zo spoedig mogelijk beantwoorden. Hierdoor krijgen wij scherp in beeld hoe je je event voor je ziet en kunnen wij persoonlijk advies geven en een gerichte offerte opstellen. Service staat bij ons centraal, dus we staan via alle (online) kanalen voor je klaar om te helpen bij vragen of onduidelijkheden.
Na goedkeuring van de offerte stemmen we praktische en logistieke zaken met elkaar af. We verzorgen alles voor, tijdens en na het evenement tot in de puntjes zodat jij je puur kunt richten op de inhoud van het programma.
Boeien. Inspireren. Beïnvloeden.
Time to TELL
Onze missie is om het verhaal van onze klanten persoonlijk, duidelijk en in de bedrijfshuisstijl te vertellen. Voor alle organisaties, verenigingen en bedrijven is het van belang om contact te onderhouden met medewerkers, leden, klanten of de achterban. Online en hybride vormen hier de ideale oplossing voor: deels op locatie, deels via een livestream, met allerlei extra interactieve elementen die de ervaring versterken. 1 + 1 = 3!
Deze gouden formule geldt ook voor het ontstaan van Time to Speak, bestaande uit het videocommunicatiebedrijf Time Star Media en full service supplier in eventtechniek SEM productions. Een bewezen format van ons gefuseerde bedrijf is het interactieve vergaderplatform Online-ALV.nl. Binnen twee maanden hebben wij al meer dan 200 algemene ledenvergaderingen mogen organiseren, wat samen goed is voor 1 miljoen(!) gestreamde minuten!
Deze stijgende lijn zetten wij voort door het organiseren van steeds meer online projecten. Groot en klein, maar altijd even professioneel en van hoge kwaliteit.
Time to THINK
- Professionaliteit. Ons team van professionals bestaat uit medewerkers van Time Star Media en SEM productions. Een jarenlange samenwerking geeft garantie voor perfect georganiseerde events met professionele technische middelen en stabiele livestreams.
- Resultaatgerichtheid. Het online event dat wij voor je organiseren is meer dan een uitgevoerd idee: wij helpen jou met het behalen van je communicatiedoelen en zorgen dat jouw boodschap wordt overgebracht.
- Gedrevenheid. Wij zetten onze passie voor film, licht, techniek en communicatie in om samen met onze klanten het beste uit het medium ‘video’ te halen en te laten zien welke voordelen het biedt. Samen zorgen we ervoor dat jouw event onvergetelijk wordt.
Welk verhaal mogen wij voor jou in beeld brengen?

We zijn te bereiken via 085-2105118
Of vul het contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.