https://www.youtube.com/watch?v=Mr5oc2h9Lmg&list=PLSD38wHeAeAVt-VCDQJLtUxqTBbKgxO5D&index=10&t=0s

Video en webcast-magie met één klik.

Maak uitstekende en gepersonaliseerde videocalls, webcasts en tutorials

Wat is one-click video call en webcast magic?

Verras je klanten én verhoog je bedrijfsresultaten. Welkom in de nieuwe wereld van ‘one-click videocall & webcast magic’! Een wereld die je met één klik op de startknop betreedt en waarin de visuele mogelijkheden eindeloos zijn. Regelmatige videocalling betekent dat u uw klant uitschakelt op elk moment dat u visuele gegevens wilt delen. Magnus Stellar heeft de oplossing bedacht. Nu kunt u uitstekende klantervaringen op afstand creëren in professionele studiokwaliteit!

Persoonlijk

Deze manier van video conferencing zorgt voor een écht persoonlijke connectie met de klant

Boost je business

Een directe boost naar je bedrijf

Makkelijk

De hardware-add-on van Magnus Stellar werkt perfect samen met elk beschikbaar platform.

samen
Creëer een nieuw level van succes voor je klant én je bedrijf!

Hoe werkt Magnus Stellar?

  • Professionaliteit. Ons team van professionals bestaat uit Time Star Media en SEM productions. Een jarenlange samenwerking zorgt ervoor dat wij perfecte events neer kunnen zetten, met professionele techniek en stabiele livestreams! Tijdens het event heb je onze regisseur als vaste contactpersoon waar jij al je vragen aan kwijt kunt.
  • Resultaatgerichtheid. Het Online Event waar wij je bij helpen is meer dan een uitgevoerd idee. We helpen jou om je communicatiedoelen te behalen. Ook op de momenten dat het anders moet dan gepland. Door goed te kijken naar het doel dat jij voor ogen had, doen wij ons uiterste best dit ook online over te brengen.
  • Gedrevenheid. Wij gebruiken onze passie voor film, licht, techniek en communicatie om samen met onze klanten het beste uit het medium video te halen. Of dat nu in eerste instantie al de bedoeling was of vanwege alle recente maatregelen die genomen worden, samen zorgen wij ervoor dat het een onvergetelijk event wordt!
Meer over Time Star Media
Meer over SEM productions

We zijn 24/7 te bereiken via 085-0230385

Vanwege de drukte die we momenteel ervaren, kan het zijn dat we je niet direct telefonisch te woord kunnen staan. Krijg je ons niet te pakken, vul dan het contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Contactformulier

    Heb je vragen?

    Wij hebben de antwoorden.

    Waarom gebruik maken van een online event?

     Bij Time Star Media en SEM productions merken we dat we de afgelopen weken veel vragen van onze klanten krijgen over het wel of niet door laten gaan van geplande events. Door de snelle verspreiding van Corona (COVID-19) en de maatregelen die donderdagmiddag door de overheid genomen zijn, moeten alle events tot en met 31 maart met meer dan 100 personen gecanceld worden. Ook daarna is het nog afwachten wat er wel en niet kan. Wij zijn van mening dat je het event niet hoeft te cancelen, je kunt het simpelweg in een andere vorm door laten gaan. Wanneer je van jouw event een online event maakt, kan iedereen die een ticket heeft gekocht er vanuit huis nog steeds bij zijn. Op deze manier heb je tevreden bezoekers en behaal jij je communicatiedoelen.

    Wat kost het om je event online te hosten?

     Het tarief om je event online te hosten hangt af van een aantal factoren. Voor een groot event hebben wij meer mensen nodig dan bij een kleine productie. Daarnaast zijn we afhankelijk van de manier waarop het uitgezonden moet worden: kan iedereen met een link kijken, moet het een livestream op je website worden of zend je live uit op een (regionale) zender? Vooraf aan het event moet dus al duidelijk zijn wat er nodig is aan techniek, welk doel je met de livestream voor ogen hebt en wat de boodschap moet zijn. 
     

    Kun je van ieder event een Online Event maken?

    Ja, in principe kan dat. Het belangrijkste is dat je kijkt of je daarmee nog steeds je doelstelling kunt behalen. Wij kunnen je daarbij goed adviseren, zodat je de juiste keuze kunt maken.
     

    Ik organiseer een kleine bijeenkomst, lezing of cursus, kan ik hiervoor ook bij jullie terecht?

    Ja, er is geen minimum aantal deelnemers aan een Online Event. Sterker nog: een kleine groep zorgt, ook online, voor meer interactie. Daarmee behoud je het geplande communicatiemoment met je doelgroep
     

    Hoe werkt een Online Event?

    Wij komen met een team professionals op de door jou aangegeven locatie. Van tevoren bepalen we wat we nodig hebben. Daarmee zorgen we ervoor dat we alle materialen meebrengen om het event op de juiste manier online te kunnen weergeven. Denk daarbij aan microfoons, verlichting, camera’s en dergelijke. Onze regisseur vormt samen met onze technicus een sterk team om jou te ontzorgen. De bezoekers loggen in op een online platform en jij kunt zorgeloos starten met het event.
     

    Wanneer kan ik jullie bereiken?

    Je kunt ons 24 uur per dag bereiken per telefoon (085-2105118) of per e-mail. Als je haast hebt, is bellen het snelst en kunnen we je direct helpen.
     

    Ik heb al een locatie geboekt, kan ik deze gebruiken voor het Online Event?

    Ja, we kunnen vanaf iedere locatie werken. Je kunt ermee voorkomen dat je annuleringskosten moet betalen. Daarnaast kun je er voor kiezen om het decor en de techniek te gebruiken zoals het bedacht is. Hiermee houd je de impact en uitstraling zoveel mogelijk intact te houden.
     

    Kan ik het online event later terugkijken?

     Ja, vooraf kun je kiezen of je het Online Event wilt opnemen, zodat je het later kunt terugkijken of delen. We adviseren je graag over de mogelijkheden en de juiste keuze.
     

    Hoe zorgen jullie voor interactie met het publiek?

     De bezoekers zijn virtueel aanwezig bij het Online Event en kunnen bijvoorbeeld via een chat interactie hebben met de spreker. Dit kan ook in combinatie met een moderator die ervoor zorgt dat vragen verzameld worden, zodat dit soepel verloopt. 
     

    We hebben nog geen event gepland, maar zijn voornemens om binnenkort een event te organiseren, wat kunnen we het best doen?

    Je kunt het best contact met ons opnemen, zodat we met je mee kunnen denken wat de mogelijkheden zijn. We kunnen je helpen een (offline) event neer te zetten met als back-up een Online Event oplossing. We ontwikkelen samen een plan dat te allen tijde uitvoerbaar is, waardoor de continuïteit gewaarborgd blijft en jij je bezoekers gegarandeerd zult bereiken.
     

    Zijn jullie online events veilig afgeschermd?

    Ja, we maken gebruik van een beveiligde en gesloten omgeving. Wanneer je hier meer informatie over wilt hebben of specifieke beveiligingseisen hebt, neem dan contact met ons op.
     

    Hoe zorgen jullie ervoor dat jullie zelf geen bron van besmetting vormen?

     Allereerst volgen we altijd de adviezen en regelgeving op die de Nederlandse overheid en het RIVM oplegt. Daarnaast zorgen we ervoor dat onze mensen en materialen altijd teruggaan naar onze vestigingen. Hier worden de materialen grondig gereinigd. We monitoren de gezondheid van mensen continu en vermijden alle risico’s om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. 
     

    Waarom hebben jullie deze dienst bedacht?

    Het lijkt iets nieuws, maar we doen dit al jaren. Vaak als aanvulling tijdens een event, bijvoorbeeld als er bepaalde gasten niet bij het event aanwezig kunnen zijn. Nu er veel events in Nederland gecanceld moeten worden, is het nog belangrijker geworden om toch je boodschap te kunnen overbrengen. 
     

    Hoe ver van tevoren dien ik jullie vast te leggen?

    Afhankelijk van de situatie kunnen we zelfs nog binnen enkele uren voor een event ingeschakeld worden. Bel ons vooral om te checken of we jou kunnen helpen

    Bekijk ons werk

    Theatergroep De Jonge Honden | Dat wat we niet zien

    Danny de Munk was niet alleen deze avond!

    We bemoeiden ons met burgerzaken

    Bekijk meer